Blir galen

 
 
Idag har jag inte gjort någon nytta här hemma alls medan Elias var på dagis och Remi jobbade. Det går inte att göra något för så fort man lägger ifrån sig Liam så börjar han skrika. Jag får vänta med att göra saker tills Remi kommer hem. Jag kan inte ens diska liksom :S Detta gör mig galen när jag tänker på allt jag vill ha gjort. Stressad är vad jag blir. Men men, det kanske går över snart.
 
Handla har vi i allafall gjort tillsammans idag. Sen var jag med Elias hos tandläkaren också direkt efter att jag hämtade honom på dagis. Allt såg jätte fint ut och nästa besök blir nästa år. Han fick en Spiderman tatuering och gissa om han blev glad?! Det såg ut som att han skulle börja gråta nästan. Gullhjärtat!
Han fick välja vilken färg han ville ha på tandborsten jag köpte och gissa vilken färg han valde... Rosa så klart. Hans favoritfärger är lila rosa och röd säger han. Får se vad det blir av den där pojken. Hehe nerå ;P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0