Svält-tisdag

Godmorgon!

Idag har jag min första "svält-dag" den här veckan. Ska försöka äta frukost så sent som möjligt, runt 12. Då kan jag hålla mig till 18-19 tiden med att käka middag. Jag måste hålla mig så länge som möjligt med middagen för det är på kvällarna jag har svårast att inte äta något, därför funkar det bäst för mig :) 

Dessa dagar är inte roliga, men jag tycker det går bättre och bättre för varje vecka. Det är tredje veckan för mig nu så jag har väl kommit någorlunda in i det. På fredag ska jag mäta och väga för att se om jag blivit smalare. Tog olika mått lite här och där innan jag började för att sedan kunna jämföra. Hoppas verkligen på att måtten minskat annars blir jag arg! :P 

Nu ska jag fortsätta gosa med en sovande bebis <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0