Städtant

Gått lös med dammtrasan idag. Dammat på övervåningen (gjorde nedervåningen iförrgår) medan Liam sov sin lunchnap. Alla dörrar, dörrkarmar och golvlister fick sig också en omgång. En grundlig dammning helt enkelt! 
Toalettstolar och handfat skiner också. 

Nu har jag tagit en paus för lite mat. Har min sista svält-dag för den här veckan idag. Men gjorde makaronipudding till Elias och Rémi, och som jag även får äta imorgon. Kan äta ihjäl mig på det :D


Ska dammsuga och moppa på övervåningen, sen är jag nöjd för idag. Ska faktiskt hinna med en promenad med Fia också :)
Att hålla sig sysselsatt är ett måste för mig när har mina svält-dagar, annars tänker jag på det för mycket och blir hungrig mycket lättare.


Jag trivs som bäst när jag har ordning och reda runt omkring mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0