RÖSTA!

Rémi är en sådan person som gör allt för att få det han vill. Om han har bestämt sig för något, då ska det ske. Det spelar ingen roll om det tar en dag eller ett år, han kämpar lika hårt tills han når dit han vill. 
Jag förstår inte hur han orkar, han jobbar i genomsnitt 12 timmar per dag. Han driver två företag och har ett heltidsjobb (och även en till grej på gång, såklart :P)
Jag skulle inte kunna leva med någon som inte var en sådan person nu när jag blivit van att leva med en sån. Det händer något hela tiden. Jag märker ju på honom att han älskar det han gör, annars hade jag inte känt så. Visst borde han lugna ner sig ett par hekto ibland men det kommer sen när han nått fram dit han vill :) 

Han har blivit nominerad till den mest företagsamma personen i Gävlaborg. Så snälla gå in här och rösta! Han är värd det mer än någon annan! 

http://gavleborgs-lan.svensktnaringsliv.se/?nav=readmore&id=76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0