Knasdrömmar

Alltså, jag har drömt så konstiga saker de senaste nätterna. 
Den första drömmen är att jag är värsta homie med Isabel Adrian (en dröm som är synd att det bara är en dröm) och att jag hänger hemma hos henne med hennes familj. Dom bor i Valbo när dom är här och hälsar på från USA, en hyreslägenhet huset bakom där min morfar bodde. Hon och jag äter köttbullar, sen går jag och leker med barnen tills Steve kommer hem och visar oss deras nya Volvo som dom fick för att han var med i deras reklam. Och sen går vi alla upp i lägenheten och snackar om livet typ. 

Den andra drömmen är att jag är med i Paradise hotel gänget (???!?) Vi är på kryssning någonstans här i Sverige. Jag blir osams med Samir för han är så jävla dryg, blir ledsen och blir tröstad tjejerna som är med. Dom håller med mig. 

Haha, detta måste bero på att jag har varit sjuk. Yrdrömmar! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0