Hej där!

Här sitter jag och väntar på att vattnet ska bli varmt så jag kan duscha. Det här med el och vatten i Libanon är man inte van med när man bor i Sverige. Strömmen går flera gånger om dagen, och om man vill ha varm vatten måste man trycka på en knapp och vänta ett tag tills det har värmts upp, sen går man duscha snabbt. Inga lång duschar här inte ;)
När Remi gick i skolan här när han var liten fick de lära sig att i Sverige, där har man varmvatten och el i HELA landet, hela tiden! Värsta grejen tyckte dom, haha.

Idag ska vi inte göra något speciellt. Vi har flängt runt så mycket nu de dagarna vi vart här så idag vill vi ta det lugnt. Ska gå och kolla lite i affärer och så bara :)
Dom har Vero Moda här, och Aldo. Det ni :P

Nu ska jag checka varmvattnet och äta chips. Kul att jag ätit chips och choklad varje morgon här. Hårdträning när vi kommer hem var det ja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0