Kusins student



Igår var det studentfirande för min fina kusin vitamin Josephine. God mat, tårta och dricka. Blev dock alkohofritt för mig eftersom jag körde bil, typiskt ;P Men det var trevligt ändå såklart.
Jag ville bara byta plats med henne, bara uppleva den dagen en gång till! Det har gått fyra år sedan jag tog studenten och jag känner lika varje år när jag ser alla studenter. När ska jag växa upp och sluta tänka på det? :P

Idag har jag jobbat, och hör och häpna, tvättat bilen har vi också gjort! Den såg förj*vlig ut innuti. Grusigt, dammigt, kladdigt och allmänt äcklig. Men nu efter månaders uppskjutning är det äntligen gjort :D Vi gjorde detta hemma hos mamma, och efter det blev vi bjuden på tacos :)

Jag & fina kusin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0