Jag visste att jag skulle ångra mig!

Nu är jag så himla arg.. På Kenza! Okej jag älskar henne egentligen, vill vara som henne och allt.. men ah, det hör inte hit haha. Saken är den att hon har köpt en skjorta på Zara som jag var såååå nära att köpa när jag var i Sthlm förra veckan. Jag visste, bara visste att hon skulle/hade köpt den. Så nu kommer ju inte den finnas kvar, nu kommer dom ta slut på en sekund bara för hon la ut den på sin blogg.
Det där har hänt ett antal gånger förr också, jag har tänkt köpa ett plagg sen tänkt "Äh, jag gör det nästa gång jag går in hit" Sen har hon köpt det och lagt ut plagget på sin blogg och vipps så är alla slut i butiken.
Det lär ju betyda att jag har en väldigt bra klädsmak? ;) Älskar hennes stil, hon har aldrig haft något på sig som jag aldrig skulle sätta på mig. Alltid så snyyyyygg!

Här är den älskade skjortan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0