Crazy day!


Idag har det vart full rulle!

Började dagen som vanligt med frukost, lite tv, påklädning av barn och mig själv, tandborsting på barn och mig själv, fixa till utseendet så man inte skulle skrämma iväg alla gäster på jobbet, ytter-kläd-påklädning.
Sen skjutsade jag Remi till hans kompis och Elias till dagis. På väg från bilen mot dagis med Elias i famnen kom jag på att jag hade glömt hans stövlar och min matlåda på parkeringen hemma... På marken asså!
Lämnade han fort som f*n eftersom jag redan var lite sen, sprang till bilen och körde så fort jag kunde hemåt. Stövlarna och matlådan låg så snällt kvar där på parkeringen. Kasta in det i bilen och brassade på mot jobbet. Hade nio minuter på mig hemifrån till stämpelklockan på jobbet. Hade glömt mobilen hemma så jag kunde inte ringa och säga att jag skulle bli lite sen heller, och jag var inte säker på att klockan i bilen gick rätt.
Bad till gud att det skulle vara grönt vid alla tio stoppljus jag måste passera här i stan för att komma ut på motorvägen. 9 var gröna och 1 var rött. TUR! Kom precis 10.30 Shit vad bra jag är! :D

Slutade kl 16, handlade med Lilly, Ika och Madde. Dom var med som stöd då det kan vara lite krångligt att handla med en son som helst ska springa runt i hela butiken. Sen åkte jag hem och gjorde matlåda och middag. Och mellan det hann jag även lägga lillplutt och duscha.
Nu väntar jag på att Remi ska komma hem från jobbet sen är det läggdags. Peppar ett 07:45-17 pass imorgon! :)


Såhär kände jag mig tidigare idag...


Men nu känner jag så här. Plus ganska trött, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0