Orka?


Remi fick för sig att han skulle ut och gå. Han får jämt för sig sånt där när han har duschat på kvällen och när man ska ta det lugnt, haha. Han har vart uppe sen 4 imorse också, hur fan orkar man? Jag gick upp tre timmar efter honom och jag håller på somnar här. Skulle väl följt med jag också för att få lite frisk luft och blivit piggare men jag övervägde och bestämde mig att stanna hemma. Det är ju tvkväll som sagt ;) Elias följde med ut, sen är det läggdags för honom. Han somnar somnar nog i vagnen :)

Jag tog fram en fläskfilé ur frysen nyss. Blev så sugen på god mat, köttigt!

Efter det här inlägget blir det inget mer förrän imorgon så.. Godnatt :)



Libanesen och jag ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0