Barnvakt?


Fy fan hur det ser ut här hemma just nu! Vi har tömt alla tre sovrum för att dom ska lägga nytt golv. Igår gjorde dom Elias rum och idag ska dom göra vårat somrum och Remis kontor/träningsrum. Alla möbler, saker och allt som legat i byrån och gardroberna ligger här i vardagsrummet. Jag har organiserat lite så man kan ta sig fram här i alla fall men stökigt är det. Äckligt :P Kläderna från klädkammaren ska ut därifrån också. Vart fan ska jag lägga allt? Jag får lite lätt panik när det är saker överallt.

Ja annars då... Jag och Elias har nyss ätit frukost och Remi jobbar. Elias nya favorit är smörgåsgurka. Något som han kom på igår :)
Jag ska jobba kväll. Barnvakt efterlyses från 15.50 till lite efter 19. Mamma skulle vara barnvakt men både hon och Erik ligger i feber. Dagens problem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0