Bara jobbar jag



Faaan jag hatar när bloggen lider! Men men, så blir det när man jobbar 5-6 dagar i veckan och inte har en blogg som man tjänar massa kosing på. När jag inte jobbar är jag med familjen, äter eller sover.

Imorgon ska jag i alla fall träffa Ida när jag slutat :) Vi ska kika på stan och ta en fika, barnfritt! Det går ju inte att gå på stan med Elias. Så det ska bli nice. Sen kanske hon följer med hem och se hur vi bor nu. Hon har inte vart här än. Det har ju typ ingen förutom Lill, mamma och Erik kom jag på nu. Haha.

Skulle vilja ha en inflttningsfest men vågar fan inte i det här huset för då skulle vi väl bli utslängd före nio. Det är bara gamlingar och folk med funktionshinder som bor här. Men om man sätter upp en lapp i trapphuset kanske det går? Aja, nog med babbel. Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0