Färgning av ögonbryn och fransar


Vi är hemkommen från mamma nu. Kom hem för ett tag sedan, har hunnit laga mat och ätit. Remi är hemma från jobbet men gick ut igen efter maten för att spela basket med en kompis på planen utanför.

Jag köpte ögonbryn och ögonfransfärg som mamma hjälpte mig med att färga. Tyvärr fäste det inte så bra så jag ska prova själv en gång till snart. Det är skönt att ha färgade fransar när man är utomlands, eller i solen överhuvud taget. Jag hatar att ha smink på sommaren, det känns som allt bara kladdar. Jag har så ljusa fransar och bryn naturligt så då är det jätte skönt att kunna färga så man slipper ha smink.


Nu ska jag fortsätta kolla på Humorgalan - för varenda unge :) Jag vill bli världsförälder! Ska tjata på Remi att vi ska bli det. 100 kr i månaden är ju ingenting.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0