Still sick


Det är fortfarande sjukstuga här hemma därför dålig uppdatering.

Elias är piggare än de första sjukdagarna, men är fortfarande inte lik sig. Han blir trött när han vart vaken knappt i en timme typ, äter bara lite välling ibland, är väldigt svag och bajsar fortfarande vatten. Gnällig som tusan är han också men det förstår man ju. Han vaknar x antal gånger på nätterna också. Usch vad drygt det är när han är sjuk, det det är så synd om honom :( Imorgon ska vi ringa hälsocentralen och kolla om vi kan komma på ett besök.

Idag när jag hade gjort lunch började jag också känna mig konstig, mådde illa som fan. Åt lite mat ändå efterdom jag inte hade ätit på 22 timmar och det blev lite bättre. Sen somnade jag och Elias på soffan och nu när vi vaknade hade illamående försvunnit men något kontigt är det.



Igår var han hemma hos mamma ett par timmar när jag och Remi jobbade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0