Vattkoppor?



Min lilla pluttiskrutt har fått röda prickar i ansiktet, på ryggen och magen. Vi ringde 1177 och frågade vad det kunde vara. Hon sa att det kanske kunde vara någon allergisk reaktion, men det tror jag inte. Tror mer på vattkoppor för det stämmer in precis på beskrivningen som vi läst. Vi var i badade i veckan så tänkte att han kanske blev smittad där isåfall. Kan barn som är 7 månader få det förresten eller är det för tidigt? Jaja, vi skulle avvakta och se hur det är imorgon, om prickarna är kvar ska vi ringa igen så ska vi få gå och kolla upp det. Stackars min lilla <3

Prickar är det värsta jag vet typ, min fobi, så när jag ser det där på Elias börjar det klia på hela kroppen. Uuuääääh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0