Min gnällspik



Nu har Elias somnat efter en gnällig dag. Han har låtit som en dörr som behövt smörjas i princip hela dagen. Mina öron dansar typ nu. Att höra samma sak hela dagen tar på en. Det är ungefär som att du skulle se samma reklam på tv om och om igen hela dagen.. Ganska drygt till slut :P Men de små har även dåliga dagar percis som oss vuxna :)

Ikväll har jag bara suttit framför tvn. Kollat på Halv åtta hos mig, Familjen annorlunda och nu kollar jag på Spårlöst. Jag blir lite rädd när jag ser på det andra nämnda programmet. Fattar inte hur föräldrarna orkar. Men det är sjukt bra gjort av dom. Särskilt när dom fått sitt åttonde barn och hoppas på att få flera. Herregud säger jag :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0