En dag på stan



Vid lunch gick jag och Elias och mötte Remi på stan. Vi gick upp på söder till en kinarestaurang och åt buffé. Åt oss mätta och gick på en gång därifrån för en viss unge var inte på sitta-still-humör precis. Det är så jäkla tråkigt när man äter ute. Man hinner inte tänka hur maten smakar eftersom man måste underhålla och hålla koll på Elias hela tiden. Ibland kan man inte ens äta sig riktigt så där mätt som man skulle vilja bli för hans humör är som sagt inte det bästa när han måste sitta still.

Sen gick vi runt på stan lite. Jag köpte fransk manikyr och ett hopprep. Nu ska det hoppas så jag får bra kondis och lite plattare mage :) Och eftersom jag har varken tid eller lust att lägga pengar på att gå och göra naglar köpte jag så man kan göra själv. Hur bra det blir återstår att se :P
Remi köpte en Crosstrainer, den kan jag lova att jag också ska köra med :D Ännu plattare mage!



Manikyr - Åhléns 100 kr
Hopprep - Intersport 100 kr


Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Hehe, ja men det ska dom vara dom små liven. :) Tuvaliee väger ju väldigt lite för hennes ålder!

2010-02-16 @ 18:56:03
URL: http://aboutourslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0