Vanlig tisdag


Hoho!

Dagen har bestått av att sälja mycket El Maco till hungriga gäster. Hämtade Elias kl 17 på dagis och när vi kom hem fick han bada och jag duschade. Sen satt jag igång med maten och lite därefter så kom karln innan för dörren. Så nu är vi mätta och belåtna och Elias somnade precis nyss. Han stog och klättrade på hans säng och då antog jag att han ville sova, vilket var mycket riktigt. Inte ett knyst, somnade på två sekunder :)

Nu ska jag kolla på sista avsnittet av Hollywood fruar för säsongen på tv3 play. Missade det igår för jag skyndade dirket ner på stan för fika med tjejerna efter jobbet :)


Elias dansade i badet när vi lyssnade på musik. Vem sa att killar inte kan göra två saker samtidigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0