Sitter och kollar på medans Elias badar. H...

img_9834 (MMS)

Sitter och kollar på medans Elias badar. Han skulle egentligen vart på dagis nu och jag på väg till jobbet, men det blev inte så. Han bajsade två gånger på en kvart, inte vanligt utan LÖST. Jag ringde dagis och de tyckte att det var bra att jag höll honom hemma för det går visst magsjuka på dagis nu. Ringde jobbet och sa att jag var tvungen att vara hemma idag. Fan vad det tog emot. Där rök typ 850 spänn. Men men, ska ringa försäkringskassan och anmäla att jag är hemma med sjukt barn, då får man väl lite iaf. Blir första gången jag måste göra det faktiskt.. På nästa 1 och en halvt år. Det är ju tur det iallafall  att det händer så sällan :) När plutten badat klart ska jag ta tag i all disk som är kvar sen gårdagens middag när pappa och Co var här. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0