Big boy


Jodå, lillen växer. Nästan så att man inte kan kalla honom lillen mer. Han är stor för sin ålder sa sköterskan. Väger mycket och är lång. Alltså inte tjock eller så, utan en fin växt bebis :) Det håller jag med om. Han har storlek 56 på kläder nu, men det dröjer nog inte länge tills han kan ha 62 :P Ett problem jag har är vilken storlek jag ska köpa på jacka och overall tills i vinter. Jag villl inte att han ska växa ur den efter två veckor, men jag vill inte att det ska bli så att han växer i den i vår när han inte behöver använda den mer heller. Uh vad svårt. Vi får se hur jag löser det där :P Han kanske inte växer lika mycket i vinter då det är så kallt ;) Han har kanske växt på sig allt nu inför vintern, haha. Min älskade son! <3


Förövrigt så ska vi bara gå till BVC en gång i månaden nu istället för en gång i veckan. Ganska skönt faktiskit.


 Pojken <3




Så här har han växt sen han föddes.
(Längst ner är dagens mått och vikt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0