Rensat bort små kläder



Jag har precis rensat bort kläder som Elias växt ur. Alla strl 50 åkte ner i en påse som ska ställas ner i källaren tills nästa barn ploppar ut. Jag tänker inte ge bort någonting. Allt är ju nytt, Elias använde inte en ända body mer än fem gånger. Vissa två, gånger andra tre. Så självklart sparar vi dom tills nästa lilla människa :)
Stora killen har strl 56 nu men kan även ha strl 62. 62 är ju lite stort men det är bara bra, han kan växa i det men han drunknar inte i det liksom :P

Jag ska platta håret och klä på mig. Remi och Elias ligger och sover i sovrummet. Dom är så söta mina två <3
Sen ska vi åka till mamma som ska sitta barnvakt åt Elias medans vi går på bio :) Vi ska se The ugly truth. Den verkar så rolig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är grym!! Den såg man ju för nån månad sen ;)

2009-09-21 @ 18:43:58
Postat av: L*-

Den filmen vill jag se:)

2009-09-22 @ 17:02:43
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0