Tisdags bad



Idag ska vi åka och bada, igen :D Elias älskar det och han är så go när han badar. Denna gång ska vi inte glömma kameran, I promise! Så ni får se själva hur skönt han tycker det är ;)
Jag har tagit fram mat från frysen som jag tänkte att vi skulle äta före vi åker, det är ganska onödigt att slösa pengar på mat där. Det gjorde vi i fredags så jag tycker att vi kan äta hemma nu så slipper vi slösa pengar på sånt crap :P

Förövrigt så är det skit fint höstväder idag! Om vi inte skulle åkt och badat skulle jag ha tagit mig en promenad. Skulle kunna göra det efter men man blir ju så trött av att bada så jag tror inte att det blir så.



Hösten är jättefin när solen skiner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0