Stopp med städningen för min del



Från och med nu ska jag inte städa nå mer här hemma. Vissa bara klagar att det tar lång tid. Vad fan har jag bråttom till? Jag är noga som vissa andra inte är. Jag vill ha rent och snyggt. Tänk om det kunde uppskattas istället för att tycka att det går sakta och klaga när det egentligen inte finns något att klaga på. Fattar inte vad som är problemet..?! Hur rent skulle det vara här hemma om inte jag städade? Skulle se ut som ett jävla (ursäkta språket) horhus. Ja, det visar sig ju snart för jag ska inte städa denna lägenhet nå mer!

Om jag hade en partner som städade lika noga som mig skulle jag vara gald och uppskatta vad den personen gjorde. Jag skulle också bli glad att hon/han tvättade och vek mina kläder.


Uppskatta vad er sambo gör för er istället för att klaga och försöka hitta fel.





Kommentarer
Postat av: Hannah Jarl

Helt rätt Viktoria, ge han va ha tål.

Dom ska fan lära sig att hjälpa till och gör dom inte det så kan dom väl iallafall visa uppskatning för allt det man gör.

Stå på dig. Du är en stark människa. :))))

2009-11-03 @ 09:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0