Snöslask

Det snöar ute! Dock är det inte riktigt snö, eller det är ju inte låssas snö heller men det blir bara blött när den träffar marken :P Jag vill att den ska ligga kvar. Slask är det värsta som finns, så äckligt.

Jag och Elias väntar på att Remi ska komma hem från gymet. Yes, ni läste rätt han är och tränar ;) Duktig karl!
Vi ska åka och handla, det måste fyllas på lite saker i kylen så som mjölk, juice, pålägg och sånt. Sen ska vi åka hem till mamma och hjälpa henne att måla i hennes rum, vi ska byta till vinterdäck på vår bil och så skulle vi få äta middag där :)


Elias och grodan :)




Elias har typ större ögon än mig och han är snart fyra månader, haha :P


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Dålig på att svara på kommentarer du?! :)

2009-11-06 @ 06:45:24
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Pety

:D aaa mamma fick oxå betala, 200 kr fick hon betala för alla nätter sammanlagt. Jag fick betala 240 allt som allt.. 80 kr per natt

2009-11-06 @ 10:53:05
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0