Om shoppingen i förrgår


Jag glömde ju skriva och visa vad vi köpte i förrgår. Jag köpte en jätte skön skickad tjock kofta, Elias fick en skit söt tröja. Remi köpte två tröjor och en skjorta, fin fint :) Och sex par strumpor vilket behövdes, jag slänger jämt minst ett par strumpor som är hans när jag tvättar för det är hål i dom :P Är det inte lite typiskt killar att använda strumpor fast det är hål i dom?
Sen köpte vi lite småplock typ ljus och så. Elias fick sina första två dreggelsjalar också. Det är ganska dreggligt nu för tiden, hehe. Men han ligger och suger och biter på dom så dom blir fort blöta. Flera måste köpas!





Nya tröjan. 124 kr på rea hos Gina




Elias nya fina tröja.
Köpte en i större storlek så han kan inte ha den just nu, men snart så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0