Lördag



Jag lever men har haft massa annat att göra än att skriva blogg.

Igår jobbade jag tre timmar. Blev inringd och kunde inte säga nej, typsikt mig det. Remi kom och hämtade mig efter jobbet och vi åkte direkt hem till mamma för att måla i hennes rum. Att måla är inte det roligaste som finns precis. Mycket mer jobb än vad man tror. Det är nog lättare att tapetsera :P Vi ska aldrig mer måla i alla fall det är en sak som är säkert.
Vi fick även god mat och fika hos mamma. Kikade på Idol där också. Tror ni jag höll på spricka av glädje när Rabih åkte ut?! Äntligen säger jag bara, detta hade jag väntat på lääänge :D

Gissa vart vi är nu någonstanns? Jo hemma hos mamma igen, haha. Sista målningen håller Remi på med nu. Färgen tog slut igår så vi var tvungen att åka och köpa mer idag. Drygt.. Men som sagt vi ska aldrig mer måla en vägg :P
När vi är klar här ska vi åka och handla lite. Jag börjar jobba klockan 17 så vi får se hur mycket vi hinner packa ner i vagnen. Måste hinna få i oss nå mat också, vi har inte ens ätit frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0