Danstjejerna


Det var jätte kul att träffa Isabell igen! Mimmi var också med :) Dom måste vara som snällaste människorna som finns. Deras sätt att vara är liksom så snällt, jag vet inte hur jag ska förklara.. Men så är dom i alla fall :D
Vi var på Waynes, jag och Isabell åt och Mimmi fikade. Därefter gick vi hem till Mimmi till hennes nya lägenhet, liten men sjukt mysig. Jag skulle inte vilja bo större om jag bodde själv. Skulle inte våga, haha.
Tjejerna skulle träna klockan åtta så jag följde med och kikade. Jag saknar dansen men nu när jag blivit mamma känns det som jag vuxit ifrån det, konstigt. Men jag kan inte få nog av att kolla på det, jag skulle kunna sitta och kolla i flera timmar på dans.
Elias blev väl mottagen som vanligt. "Ååh han är så fin" I know that ;)
Som Pilar sa: Han är så söt! Han är inte ett dugg lik dig. Hur ska jag tolka det egentligen? HAHA!!


Ja, det var väldigt trevligt att träffa tjejerna igen lär jag säga. Vi kanske ska ses på fredag igen, hoppas på det!




Pappa upp i dagen


Kommentarer
Postat av: Pety

Jag tycker Elias är skitlik dig! å då har inte jag sett dig såå många ggr i verkligheten. Men det syns :D

2009-11-05 @ 03:07:31
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0