1 juni



Idag har jag jobbat 3 och en halv timme. Puuh, det var varmt. Men är väldigt glad att jag var ledig i helgen för då var det ännu varmare. Hade inte pallat det nu, tjock som man är :P 

När jag slutade åkte jag hem och duscha, sen åkte vi och handlade saker på Ica Maxi som inte fanns/som vi inte hitta när vi handlade på Citygross, och lite saker som tagit slut. Vi har redan nu handlat över vår matbudget och det är 3 och en halv vecka kvar till lön. Det har aldrig hänt. Men nu har vi ALLT! Det ända man behöver köpa mer är mjölk och juice när det tar slut. 
Nu är vi hemma igen och sitter i soffan framför tvn. Remi vill kolla på Shrek så jag lär väl ställa upp och kolla jag också då ;) Sen är det Boston Tea Party då Fredrik ska köra blind. Haha, dom två i ett nötskal alltså. 



Dom är ju bra roliga!

Kommentarer
Postat av: fanny

hätligt, bara fint med mig :D kram

2009-06-01 @ 20:27:07
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: fanny

Passa på och anmäl din blogg till veckans blogg tävlingen i min blogg nu, jag väljer ut tre-fem finalister på fredag, hejja ! :D

2009-06-01 @ 21:13:31
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0