Garnier Pure


Strax efter inlägget jag skrev sist kilade jag ner på stan en snabbis. Gick in på banken och skulle aktivera mitt kort som jag har sagt att jag ska göra ett tag nu. Det visade sig att det redan var aktiverat, konstig. I söndags när jag skulle testa ta ut pengar så funkade det inte. Men i alla fall så var det fixat nu av sig självt då och det funkade att ta ut pengar på det :) Jag bad även om att jag ville ha så att jag kan betala räkningar på internetbanken och det fixade hon. Så nu slipper jag föra över pengar till Remi så han ska kunna betala mina räkningar. Nu kan jag det själv!
Damen som hjälpte mig kollade på min mage och sa "Dags att öppna ett nytt sparkonto snart." Och ja, det ska vi göra också. Vi har tänkt spara 100 kr till en början åt lilen :)

Efter baken sprang jag in på H&M och köpte ansiktsrengöring. Det fick bli den här..

'
Har aldrig provat förr, men hoppas den är bra! 
Någon som vet?

Sen jag kom hem har jag vart i full gång med städning. Dammat, diskat, tvättat fönster, dammsugit och moppat. Nu ska jag bara gå ut med lite sopor så är jag klar :) Sen är det dags att börja med maten tills Remi kommer hem från jobbet :D Idag har jag vart en sån där duktig hemmafru igen.



Kommentarer
Postat av: johanna

Jag har haft den, tycker att den är bra :) det är nått i den som ska göra ansiktet uppfriskat så det brukar sticka lite i ögonen :P hehe

2009-06-04 @ 16:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0