Då smal, nu tjock


Nu har jag kommit hem från Diana. Var där i nästa 4 timmar och trevligt var det. Vi pratade, pratade, fika och pratade. 
Lilla Josef har visst lärt sig en ny grej idag. Diana sa att han aldirg har gjort så förr. Han han låter och gör bubblor med munnen samtidigt. Det blir lite blött, hehe. Han är så gooo! :) 
Nu sitter jag här och bara sitter. Remi slutar om två timmar, men det är ju ganska snart ändå så jag behöver inte vänta länge innan jag får en behövande kram :) Ska göra mat någongång också. När får vi se för nu ska jag nog försöka slumra till ett tag.


Fick en kommentar om ett förslag på att lägga ut första bilden på magen och en bild på hur den ser ut nu så man får se skillnaden. För ja, det är en viss skillnad! Nu 18 kg mer känns det hemskt att kolla tillbaka på gamla bilder då jag var smal. Det är nu man förstår att man hade fin kropp. Jag måste kunna gå ner tillbaka till min normal vikt. 60 kg ska jag i alla fall kunna gå ner till. Inte direkt på en gång, men det kanske händer efter någon månad. 



Här var jag i vecka 18-19 någonting. 
(Trodde när jag tog kortet att jag var i v. 15)



Och nu har 40 veckor gått och det ser ut som jag svalt en badboll.. Som det ska vara ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är vell så.. dom små är ju helt beroende av en. Men det är ju ett tag kvar för mig iaf känns som en evighet innan den kommer ut :/

2009-07-14 @ 18:04:28
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: katarina

TACK:D vilken skillnad de va där:D men de ha gått rätt fort endå va eller? de är fint med grvida magar, hehe

2009-07-14 @ 20:36:15
URL: http://misshallonblabar.blogg.se/
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Ååh vilken härlig mage. Saknar min jätte mkt! :) Lycka till med allt.

2009-07-14 @ 23:04:26
Postat av: Marie

Hej, vilken fin blogg du har. Lycka till med lilla bebisen när den nu vill komma...=)

2009-07-15 @ 00:08:41
URL: http://standmyground.blogg.se/
Postat av: josephine - mitt liv som sambo

Såg dig en snabbis på stan, men du va så långt bort så kunde inte hejja :( vill inte skrika över hela 9an heller :) hihi.. nu får han komma tycker jag oxå, för din skull :) kram

2009-07-15 @ 14:08:20
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0