Solarium..?



Jag har nyss matat Elias. Nu ligger han i sin babysitter och blundar och verkar nöjd :) Själv gör jag ingenting. Har bakat två stycken banankakor, varav en fick jag slänga för den stod inne för länge i ugnen och blev torr. Promenaden jag skulle ta har jag inte tagit än, höhö. Jag ska gå och sola solarium när Remi kommer hem så jag tar en promenad dit istället. Om han kommer hinna hem före de stänger vill säga, det vart lite kaos på jobbet så han blir lite sen. Vi får hoppas det lugnar ner sig snart så jag hinner sola! Är i stort behov av det faktiskt.




Detta är en bild från när vi låg på BB. Mössan han har på sig får alla bebisar när de föds. Inte så där jätte snygga, såg ut som de hade ett stort bandage på huvudet. Det jag ville visa var att Elias drog ner mössan över ögonen hela tiden, så som på bilden. Han tyckte nog att det var för ljust här ute i vida världen :) 
Se så liten han är där! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0