Jag har köpt dom nu



Idag har vi äntligen vart och knäppt kort till tidningen med Elias. Vi kommer alltså vara med i tidningen snart hela familjen :) Undra hur bilden blev. Själv tror jag att jag flinar så där fult så min mun ser liten ut och mitt ansikte runt som en boll. Usch! Jag lyckas ofta se ut så på kort, särskilt när fotografen säger "ingen ser gald ut, se glada ut nu då." Han förstörde allting :P
Efter det åkte vi till pappa och hälsade på. Fikade och satt och prata. Dom kanske ska flytta, eller aa, dom ska på visningen av ett hus på fredag. Får se hur det blir med det :)

Här är skorna som jag skrev om igår. Jag köpte dom men är lite osäker för storlek 38 som jag har var för små, hälen hamnade liksom utanför, och storlek 39 (som jag nu köpte) var för stora i spännerna men det är bara att göra egna hål så dom sitter, det sa hon som jobbade där att man kunde göra också. Hoppas jag kommer kunna ha dom!



599 kr, DinSko


Klockan 8 imorgonbitti ska jag till tandläkaren. Elias måste också följa med eftersom Remi börjar jobba 8. Hoppas det han är lika snäll då som han brukar vara.

Kommentarer
Postat av: ritu

Shyssta!:)

2009-08-20 @ 17:41:06
URL: http://justritu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0