Ledig torsdag


Hade tänkt åka till jobbet en sväng när jag har gjort mig klar och kolla om Johan är där (chefen) Skulle behöva prata med han hur många semesterdagar jag har och när jag kan ta ut dom. Kanske även sätta ett datum på när jag ska gå på mammaledigheten. Hoppas han är där bara. Orka åka ut dit så är han inte där, fast i ge för sig så har jag inget annat att göra :P Cubus öppnar visst sin nya butik på Köpis idag, så man kanske går in där en sväng och kollar också då.

Remi är på jobbet och slutar klockan 16. Han trivs visst som fisken i vattnet där. "Vet du hur kul jobb det är?!" har han sagt nu varje dag han har kommit hem. Tyvärr vet ju jag inte det, men jag tror på honom och är så glad för hans skull att han redan trivs och så :)

Idag är det soligt och fint ute, men det var varmare igår. När jag kommer hem ska jag sätta mig på balkongen och läsa i min bok. Hoppas det är soligt fortfarande då bara. 


81 dagar kvar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0