Last april


Eftersom jag inte skrev när jag slutade jobbet igår betydde det att jag inte överlevde. Eller jo det gjorde jag väl, men knappt alltså. Och idag jobbar jag stängning, hurra. Men troligtvis kommer vi stänga en timme tidigare, och det skulle ju vara skönt. Jag kommer inte få se någon kase ikväll :(

Ska åka till jobbet nu när jag gjort mig klar för att prata med chefen och fixa med havandeskapennings papperna, så han får skriva på dom och så. Måste verkligen fixas idag om jag överhuvudtaget ska hinna få något sånt, försäkringskassan är ju lite seg om man säger så. Hoppas jag kommer få det bara! Men alla vet ju hur slitit det är att jobba på McDonald's, så jag hoppas dom också förstår att det är otroligt jobbigt och att det kanske inte den bästa miljön att jobba i som gravid. 
Efter det så åker jag väl hem igen och äter, och sen tillbaka till jobbet för att jobba.


Jag hoppas ni flesta får se en sån här idag. Ramla inte in i den bara.



74 dagar kvar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0