Här blev det väldigt mycket text


Börjar med att berätta vad jag gjorde igår efter jobbet.
Jag kom hem och duscha å gjorde mig klar för utgång. Hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig eftersom det känns fel att ha shorts eller klänning nu när det har blivit så jäkla kallt, och det är ju alltid det jag brukar ha på mig när jag går ut. Så det blev vanliga jeans och en t-shirt till slut och min rosa lilla jacka över det :P Men väl på krogen så märket jag att skulle det ju inte ha varit så konstigt att ha klänning eller shorts efter som typ alla tjejer hade det. Så då vet jag det till nästa gång. Det verkar inte spela någon roll hur kallt det är så kan man ha det. Jag har ju ändå så nära hem från stan så då går det ju :P haha. Så det var tur. Jag känner mig så vardaglig i jeans på krogen liksom :P Men men, för mycket snack om det...

Före vi gick till krogen, jag och Remi alltså, var vi ut och åt på Cherstreet.. Vet inte hur det stavas men det är världsgod mat där iallafall! När vi var klar och skulle gå till Hangloose fick jag jätte ont i magen och började må illa. Så mådde jag hela kvällen och natten, så vi dansade inte alls nå mycket och jag fick inte mycket sömn i natt heller :/ Vi 5 vaknade jag och det känndes som hela magen skulle explodera. Remi söt som han är, gick upp och gjorde te till mig och tog hand om mig som jag vore en prinsessa. Han bäddade om mig och höll om mig tills jag somnade. Hur sött är inte det?! Världens bästa älskling <3
Imorse var jag tvungen att ringa och sjukanmäla mig på jobbet, men jag föreslog att jag kunde komma senare och jobba om det behövdes och om jag blev bättre. Efter lite mer sömn så mådde jag faktiskt bättre och jag åkte och jobba fyra timmar. Nu är jag hemma och ska duscha och gå och lägga mig. Börjar 07:45 imorgon! Hur ska jag klara av det? Jag ska gå upp kl 06:30. Hjälp mig :O Jag är van vid att börja 16 på eftermiddagarna liksom :P Men men, det går säkert bra när man väl kommer till jobbet och kommer igång.


Fattar inte hur man vänder bilden, har försökt men den vill inte. Men på bilden är iallafall världens bästa :D


/ Viktoria ♥


Kommentarer
Postat av: Bror! :)

När jag var med pappa åt vi också på Cuurchstreet :P As gott! :)

2008-09-29 @ 16:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0