Jag känner mig fattig, jag är nog det också


Igår hämtade jag och Remi lite grejer som vi beställt från Ellos. Det här fick vi hem igår.

Det vart skit snyggt i vardagsrums fönstret!


Vi har bara fått hyllorna än så länge, men dom är mörkbruna. Ljuskopparna kommer i december.


Även dom här små växterna fick vi. Dom är jätte söta och jätte små.


Ska gå till bussen strax. Ska åka och jobba och jag känner på mig att det kommer bli tungt efter två dagars ledigt. Man blir ju förslappad. Är även ledig imorgon och på lördag. Fast imorgon skulle jag faktiskt vilja jobba. Behöver mer pengar. Kommer få jätte lite nästa månad :/ Det kommer vara 4000 mindre än den här månaden, och den här månaden krisar det ändå.. Vad ska inte nästa månad göra då :( Shit jag får panik när jag tänker på pengar. Man hade det jäklit bra när man bodde hemma hos mamma. Tänk och tjärna det som jag tjänar nu och bo hemma, då skulle jag tycka det var skit mycket för då skulle man ju bara köpa sånt man ville ha, göra massa saker. Men nu går pengar bara åt att handla mat, betala räkningar och sånt där tråkit. Okej, jag kanske har blivit vuxen. En fattig vuxen :P Men det kommer bli bättre när vi är klar med allt i lägenheten. Det går mycket pengar till möbler och sånt nu också ju. Det kommer de inte göra sen. Men då blir det spara till en resa istället :)


/ Viktoria ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0