Det sätter sig liksom i huvudet


Imorse när jag vaknade var jag helt tjock i näsan. Är alltså väldigt förkyld nu. Förkylningen sätter sig som ett blyblock i huvudet och det känns som det väger några kilo mer än vanligt. Min reaktionsförmåga är inte heller lika snabb så vi får väl se hur det går på jobbet idag. Man måste ju vara väldigt alärt, pigg och trevlig. Men gästerna får stå ut med mig som sjuk just idag. Sorry. Det är brynäs match idag också, vilket innebär mer folk. Typsikt.
Jag ska gå till bussen om några minuter bara. Jobbar 17-22 idag. Det betyder ingen rast på 5 timmar. Det är jobbit när man är frisk.. Hur blir det nu dårå? 

Fast jag mår som jag mår har jag tvättat idag, Jag är såå duktig!


/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0