Frisör & balskor



Jag gick till praktien idag ändå. Jag fick dåligt samvete när jag tänkte på att jag skulle vara hemma bara för att gå till frisören. Så jag pallrade mig dit, var där en timme, köpte med mig Sibylla till frissan och käkade där sen åkte jag tillbaka till praktiken då det var bara två timmar kvar. Så jag var där i 3 timmar idag bara. Haha!
Vad gjorde jag med håret då? Jo, jag färgade utväxten. Men inte så ljus som jag är i övriga håret. Hon gjorde det lite mörkare så att det liksom ser natiligt ut och inte sådär vitt som det annars brukar göra när jag är nyfärgad. Jag blev faktiskt nöjd :)

Kom nyss hem från "Köpis". Vi kollade på bal och student skor. Hittade inga student skor, men bal iallafall :D Ganska vanliga vita, men man ser dom ändå inte så värst mycket under klänningen det är långklänning. Blir riktigt snygga att ha i sommar också!

image147

Jag vet att det ser mer ut som studentskor än balskor. Men som sagt, dom syns ändå inte så mycket under klänningen plus att jag vill ha svarta på studenten men det kanske blir dom här på studenten också om jag inte hittar några snygga svarta. Men det ska jag verkligen första göra :P



Nu ska jag kolla på Talang med lillebror Erik och äta popcorn ;) Sen är det hockey kl 22.30. HEJA SVERIGE!!

image146




/ Viktoria





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0