Sovmorgon



Vaknade av att mamma kom in i mitt rum med min mobil i örat. Det var Adam, han tyckte väl att jag hade sovit för länge och skulle komma till han ;) Så jag klev upp halv 1. Hur skönt som helst! Måste ju passa på att sova när man börjar sent på jobbet. Iallafall så cyklade jag hem till honom. Vi gick ut med Leo (hans hund, min bäbis) åt mat, vilade ett litet tag sen cyklade vi hem till mig igen. Adam lånade mitt busskort för han skulle in till körskolan och sitta där vid datorn och plugga på teoriprovet som han har imorgon, igen ;) Han lånade även mitt teorihäfte som han skulle plugga på ikväll. Pluggning ger resultat!
Nu sitter jag här hemma och väntar på att klockan ska gå 45 minuter framåt så jag kan åka till jobbet och tjärna lite kosing :P Imorgon och på fredag är jag ledig! Utgång imorgon? Jag vill!


Sakerna jag shoppade i förrgår:


Chinos 149 kr H&M (rea)

Cardigan 149 kr H&M


Klänning 298 kr H&M

Och slutligen min lampa från Ikea 149 kr.
(Blev lite gråare på kortet än vad den är)



/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0