Boka resa till Paris!



yes yes yes! Ikväll ska jag och ida boka resa :D till PARIS! ska bli så kul! vi åker i slutet av mars och blir borta en vecka och två dagar :) lite najs! jag har inte vart utomlands sen i 6an :O så det är ju ett tag sen kan man säga :P
åååh, vad jag längtar :D kan ju lova att jag ska köpa student klänning där ;) om jag hittar någon vill säga :P tror inte att någon kommer ha lika mig på studenten då! hihi.

Idag har jag vart i skolan och det gick bra :) imon är det praktik igen! veckorna går så fort, och det börjar närma sig! ;) så blir det utgång imon också :D slick, fan va kul! älskar slicken :D har aldrig haft tråkit där. men först är det träning, reggeton som börjar imon! snacka om uppvärming inför utgång ;) riktig dans det. yeeah!
- Isabell, du måste följa med ut! :D
Igår började cabare, men jag kan nog inte fortsätta med det för jag fick skit ont i ryggen av den dansen :/ jag som ville dansa den! :(

Nu ska jag plugga lite, sen ska jag gå och sola. också måste jag boka kryssningen på internet :)



image73
Dit ska jag!



Snart kommer adam hem :) <3



aa, men tagga morgandagen då tjejor :D



/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0