Inflyttningsfest


Sitter i soffan hemma hos pappa, med bror vid sidan om mig. Han studerar vad och hur jag skriver. Sån nörd som han är. Verkligen helt inne i bloggvärlden är han.. Jag tror nästan han har gått vilse där :P Hehe.
Lillasyster hatar mig idag :/ Hon böjar grina så fort hon ser mig. Ser jag så farlig ut? Fast jag tror hon bara va trött, för nu sover hon som en stock.

Ikväll ska jag till Elina som har inflyttningsfest :) Det ska bli trevligt. Inte alls tagg just nu, men jag blir väl det när jag sitter hemma och gör mig klar och dunkar musik. Det brukar vara så iallafall.

/ Viktoria


Kommentarer
Postat av: erik

Hihi, visst är hon grym! :O



Kul på inflyttningsfesten? :)

2008-08-31 @ 13:49:46
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0