ganska bra helg ändå


Sammanfatting av helgen.


Fredagen blev väldigt rolig! var först hos mimmis bror, hon hade lånat hans lägenhet. så var vi där drack lite och och åt ost och kex. det var nog jag och Isabell som var hungrigast ;P haha. det blev utgång på slick :) mycket bra!

Igår blev det inte lika bra :P jag jobbade 17-22, då åkte jag hem fort som tusan och gjorde mig klar. hann med tjugo över 11 till stan. träffade toni på stan så vandrade vi upp till solo där vi träffade emma. och inne var det helt dött :/ inte skit kul. vi bara satt där. adam var också där, vi bestämmde oss till slut för att gå till max och äta :P men vi fick köpa med oss maten för annars skulle vi missat sista bussen och det vill man ju inte om man inte har råd att betala taxi :P (erica följde inte med ut, som jag skrev tidigare att hon skulle)
Och nu sitter jag här, kom nyss hem från adam. ska cykla till jobbet om tre kvart ungefär. gud va jobbit, jag är så himla trött! hoppas tiden går lika fort som igår!

Idag skulle man ju fått en lillasyster också, men hon verkar vara lite sen ;)


2 veckor kvar tills studentkryssning! :D



/ Viktoria







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0