Brynäsmatch



En snabb skrivning vad jag har gjort idag.

Missade bussen till skolan kom typ 4 minuter försent. Skulle ta en kvart senare buss, men satt och väntade en halvtimme för den bussen var en kvart för sen :/ Så typiskt när man redan är sen. Jag blev 20 minuter sen, men det gjorde inget som tur var. Dagen i skolan gick snabbt och smidigt :)
Åkte hem, ida ringde och fråga om jag ville följa med på brynäsmatch och det ville jag. Hon bjöd mig :D så söööt och snäll! Vi pratade mest under hela matchen men vi hann iaf se tre mål :) Dom vann med 4-0 förresten! :D
och nu är jag hemma och sitter och kollar på världens bästa film! Moulin Rouge !! Den är så  sorglig, men hur bra som helst! Jag bara grinar :P


image25



Imon ska jag vara med älskling <3 :D


Tack och adjö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0