Trapp-inspo


Det är så mycket jag vill göra här hemma. Det känns fortfarande som att det är för mycket som är "tillfälligt" som vi ska rusta upp.. Någongång.
Nu är det trappan som jag har fått för mig att göra om. Googlde för att få lite inspiration och jag hittade det som jag vill ha så nu vill jag bara sätta igång! 

Sen är det vardagsrum och hall som ska målas. Det anlitar vi ett företag som får göra. Vi har varken tålamod eller tid, och inte kunskap för att det ska bli så bra som vi vill ha det heller. 
Sen ska nytt golv läggas och köket rustas. Men det får bli nästa år :)


Såhär ska vi göra.



Kommentarer
Postat av: Fia

Jättefint! Kommer passa superbra hos er & i er fina trapp! :)

2013-09-20 @ 23:49:59
URL: http://aiiifos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0