Katt? NEJ TACK!!!

Alltså nu blir jag förbannad! 
I samfällighetspärmen som vi fick när vi köpte vårt radhus står det olika regler som områdena här runt omkring kommit överens om. (Eller det kanske är så överallt) Bland annat att man inte ska låta sina katter gå löst och "besöka" andras trädgårdar. Tror inte en jäkel i det här område följer den regeln, bara man går utanför dörren här ser man två-tre katter. 
Dom "besöker" våran gård dagligen. Vet inte hur många gånger jag har fått skrämma bort dom härifrån. Fick precis nyss skrämma bort en som krafsade i jorden efter väggen på baksidan. Jag hörde hur det lät när jag satt i soffan. Så jävla äckligt! Om man har ett husdjur ska man väl ha det inne? Ser ingen anleding till att låta sin katt springa runt i ett bostadsområde och skita i sandlådor, rabatter och altaner. Usch, fan vad arg jag blir! Kanske jag ska be Elias att gå och sätta sig och bajsa på andras gårdar. Minst lika upprörande och äckligt. 
Håll katterna inne annars kanske ni inte ser skymten av dom något mer en vacker dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0