5:2

Jag har börjat med 5:2 dieten. Har haft mina "svält-dagar" som jag kallar dom den här veckan, så nu kan jag unna mig det jag känner för i helgen :) Som tacos ikväll till exempel. Mums! 
I tisdags, första dagen, var det jätte svårt! Då åt jag endast en måltid på hela dagen eftersom en innehöll 500 kalorier och mer än så får man inte äta. Var så hungrig när jag vaknade dagen efter att jag var helt skakis och nästan svimfärdig. Jag vaknade halv 6 av hunger! Usch det var inte roligt. Men igår gick det lättare när jag delade upp måltiderna :) 

Nu ska jag och barnen göra oss klar för att möta upp Lilly för lunch på Läkerol arena. Dom har världens bästa prisvärda lunchbuffé där! Husmanskost när den är som bäst :D 



Detta var det jag åt igår. Plus frukost bestående av lättyoghurt med kanelknäcke och äpple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0