2,5km

Efter att jag lämnat Elias på dagis imorse åkte jag till Hemlingby och gick en liten promenad. Eftersom jag inte tränat på över en månad så tog jag 2,5 km spåret. Hade glömt hur jäkla många uppförs backar det är där, haha. Skit jobbigt, men det behövde jag ;P

Jag som har sagt att jag ska träna in i det sista i graviditeten... Det höll ju inte precis. Men det är så tråkigt när man inte märker någon skillnad. Jag blir ju tjock i vilket fall liksom. Och jag kan bara lyfta lätta vikter och jag känner att det inte ger mig nånting. Jag vill vara slut i kroppen när jag har tränat klart annars kan jag lika gärna skita i det.
Men så fort jag blivit återställd efter bebisens ankomst ska det tränas! :) På tal om detta måste jag frysa mitt gymkort

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0