Så var man 24

I fredags fyllde jag år. Inget speciellt då jag fyllde 24. Alla jobbade så jag har blivit firad lite hur som helst under helgen. Men nästa år så jäklar! Har redan planer på hur/var/när festen ska bli :D Mamma vet att hon ska vara barnvakt då också, haha.

I fredagskväll var jag, Ida, Pernilla och Frida ute och åt på Meat. De andra fem tjejerna i gänget hade tyvärr inte möjlighet att vara med :/ Men vi hade det jätte mys ändå. Och vilken mat!! Det var första gången vi åt där, och absolut inte den sista! Fick världsfina presenter av tjejerna. En jätte fin ljuslykta och ett presentkort på Gefle Gamla Spa :) Det ska jag utnyttja när bebis har kommit. Behöver definitivt fräscha till mig då! Plus att man får lite egentid också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0