Mys helg

Igår åkte jag och Remi ut till Gåsholma till Emilies stuga där hela gänget redan befann sig på plats för årets klubb-kräfta. Denna gång dock inte så mycket kräftor men massa annan god mat! Alla hade gjort olika rätter och tagit med. Blev värsta buffén. Det var så gott!
Lite lekar blev det också. Bl.a. skjuta pilbågar och luftgevär. Skit kul! :D

För det flesta blev det så klart fest, men lär säga att vi var väldigt lugna mot för föregående år. Men det gjorde inte mig någonting som måste vara nykter :) Det var skönt som tusan. Jag höll mig till och med uppe ända till halv 04 - 04 tiden! Men idag har jag vart trött kan jag lova ;P

Elias fick vara med Lilly medan vi var där borta. Man kunde inte gå miste om att han hade haft det bra när han kom hem i eftermiddags :) Helt uppe i varv efter massa lek och bus. Gullplupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0