Han är här!

Nu har lilla bebis tittat ut. Liam heter han :) Tror inte jag skrivit vad han ska heta tidigare.
Han föddes förra lördagen, på morgonen så han är tio dagar nu. Jag har inte haft tid att blogga tidigare. Det ända jag gör är att vara matmaskin åt plutten. Han äter hela tiden! Remi får fixa och dona allt med flytten själv för jag sitter verkligen fastklistrad i soffan med ett litet barn på bröstet. Han är duktig min karl, att han har tålamod att göra allt själv! :)

Ja, så nu är man tvåbarnsmamma åt två underbara pojkar <3 Kommer säkerligen inte bara vara en dans på rosor, det kommer nog bli en utmaning många gånger också... Men vi är redo, typ ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0